5/5 - (3 امتیاز)

۱۰ تا از بهترین باغ های عروسی

27 بهمن
وبلاگ
O 0

۱۰ تا از بهترین باغ های عروسی

به دلیل مزایایی که باغ عروسی دارد استقبال  زوج های جوان برای برگزاری مراسم عروسی شان در باغ عروسی بسیار بالا است. زوج های جوان دوست دارند که عروسی خود را در بهترین باغ عروسی برگزار کنند. درادامه مطلب به معرفی و توضیح ۱۰  تا از بهترین باغ های عروسی می پردازیم و می توانید با ویژگی بهترین باغ عروسی آشنا شوید.

۱۰ تا از بهترین باغ های عروسیباغ سام: یکی از بهترین و مجلل ترین باغ های عروسی باغ سام است که در زمینه باغ عروسی خدمات ویژه ای ارائه می دهد عمارت مجلل و باغ عروسی سام با ظرفیت ۷۰۰ نفر و مساحت یک هکتار دارای ۴ سالن مجزا و لوکس است عمارت سام بسیار مناسب برای جشن های عروسی مجلل و شیک است. عمارت سام به صورت باغ و سالن است و دارای امکانات رفاهی، از جمله آسانسور و پارکینگ و سایر امکانات می باشد. عمارت و باغ عروسی سام خدمات خود را با توجه به نیاز مشتری مطابقت می دهد و با داشتن مشاورانی مجرب به صورت رایگان راجع به خدمات و نحوه کار به شما مشاوره می دهند تا تصمیم درستی بگیرید.

بهترین باغ های عروسی تهرانباغ نیاوران: یکی از بهترین و زیباترین باغ ها برای برگزاری یک مراسم عروسی مجلل و به یاد ماندنی باغ نیاوران است. در باغ عروسی نیاوران به عروس و دامادها خدمات بسیار متنوعی توسط کارآزموده ترین و مجرب ترین نیروها ارائه می شود به طوری که عروس و دامادها بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی خود را به عهده نیروی خدمات باغ نیاوران بگذارند. برخی از خدمات و امکانات باغ نیاوران عبارتند از:

  • دارای طبیعت بکر و دیزاین روستیک است
  • دارای سالن های مجزای سرپوشیده و روباز برای عقد با دیزاینی با شکوه و برپایی سفره های عقد متفاوت است
  • سالن شام مجزا
  • کترینگ غذا
  • پذیرایی
  • دیزاین حرفه ای از جمله : شمع آرایی، گل آرایی و…
  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • موسیقی زنده

و بسیاری خدمات متنوع دیگر که در باغ نیاوران ارائه می شود.

باغ عروسی نیاورانباغ یلان: یکی از زیباترین و با شکوه ترین باغ های عروسی باغ یلان است که با فضایی درخت کاری شده و فضای باز است باغ عروسی نیاوران با ظرفیت ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر دارای مجهزترین و مدرن ترین آشپزخانه صنعتی است. همچنین دارای دو سالن مجلل و با شکوه که سالن خانم ها و آقایان در قسمت لابی از هم جدا می شود. باغ یلان با امکاناتی مانند: عمارت مجلل، باغ تالار چهار فصل با دو سالن، پارکینگ داخلی، تراس عقد و تراس سنتی، گل آرایی و نور پردازی سقفی آماده پذیرایی و خدمتگزاری به مهمانان گرامی شما هستند.

باغ تاج: یکی دیگر از باغ های بسیار خوب و مجلل برای عروسی باغ تاج است که دارای عمارتی که در فضای بیرون شبیه به تاج و با نمایی کلاسیک و رومی است. این باغ با فضای سبز بسیار زیبا دارای آبنماهای جذاب با نور پردازی های طلایی و گرم، با دیزاین فضای چهار فصل، سفره خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ اتومبیل پذیرای حضور گرم شما و مهمانان تان است.

باغ عروسی تاجباغ موگه : یکی از خاص ترین و زیباترین باغ ها باغ موگه است که دارای عمارتی بسیار لوکس با معماری خاص و منحصر به فرد است که در آن امکان برگزاری مراسم با سبک های مختلف روستیک، لاکچری و استوایی و … می باشد. باغ موگه دارای سه سالن عقد مجزا با حرفه ای ترین گل آرایی، شمع آرایی ها، نور پردازی ها است. باغ ظرفیت سالن ها ۳۰ نفر، ۴۰، ۶۰ نفر است. طبق سلیقه عروس و داماد سفره عقد برپا می شود، امکان پخش موسیقی و موسیقی زنده دارد، امکانات پذیرایی، و همچنین جای پارک خودرو برای مهمانان و همچنین امکان دسترسی با ویلچر وجود دارد.

باغ عروسی والا: می توان از باغ عروسی والا به عنوان یکی از بهترین و لاکچری ترین باغ ها نام برد که کادر آن در طراحی سفره های عقد منحصر به فرد بسیار حرفه ای هستند. باغ عروسی والا با ظرفیتی حدود۷۰۰ نفر دارای فضایی بسیار زیبا و کاملا باز با وجود برکه آب، آلاچیق های سنگی زیباترین محل برای برگزاری مراسم عروسی شماست.

باغ عروسی والاباغ عروسی سعادت: اگر بخواهیم یکی از زیباترین و لاکچری ترین باغ های عروسی را نام ببریم باغ سعادت بهترین گزینه است که با مدیریتی بسیار حرفه ای دارای زیباترین دیزاین و گل آرایی ها و بهترین و کامل ترین امکانات برای ارائه خدمات به جشن های عروسی است.

باغ عروسی سعادتباغ روما: باغ عروسی روما معروف به باغ فرهادی یکی از زیباترین باغ های عروسی با فضای باز و درخت کاری شده است که ظرفیتی حدود ۳۰۰ نفر دارد.

باغ عروسی روماباغ ۷۷۷: باغ تالار ۷۷۷ با ظرفیت ۸۰۰ نفری مناسب برای برگزاری عروسی های بسیار بزرگ و مجلل است. این باغ تالار با سقفی بلند نور پردازی زیبا و سیستم تهویه هوا مناسب فضای بسیار زیبایی برای برگزاری مراسم عروسی مجلل و با شکوه به وجود آورده است.

باغ باران: باغ عروسی باران فضایی بسیار بزرگ و درخت کاری شده و دیزاینی بسیار زیبا با ظرفیت ۵۰۰ نفری است که دارای استخر بزرگ، چندین آلاچیق، جایگاه سر پوشیده و سرباز و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو است که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جشن عروسی های مجلل است.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.