5/5 - (4 امتیاز)

کار و وظیفه تشریفات مجالس چیست؟

15 اسفند
وبلاگ
O 0

تشریفات مجالس عمدتاً کار تهیه و تدارک ملزومات برگزاری مجالسی مانند: مجالس عروسی، مجالس ترحیم، جشن های تولد جشن عقد، سالگردهای ازدواج و مراسم های رسمی مانند: سمینارها و همایش ها و … را به عهده دارند.

امروزه تمام کسانی که قصد دارند مراسمی هرچند کوچک و یا بزرگی را برگزار کنند برای صرفه جویی در زمان و دوری از دغدغه تدارکات لازم صفر تا صد کارها را به تشریفات می سپارند. تشریفات مجالس دارای نیروهایی هستند که هر کدام در حیطه وظایف خود بسیار مجرب و حرفه ای هستند و در هر بخش از کارها از نیروهای مخصوص و ویژه ای تحت نظر یک مدیریت واحد و با تجربه مشغول به کار و ارائه خدمات هستند.

کار و وظیفه تشریفات مجالس چیست

جزئیات کار و وظیفه تشریفات مجالس با توجه به نوع مجلس و مراسمی که برگزاری آن را برعهده دارند متغیر و متفاوت است اما به صورت کلی خدماتی که ارائه می دهند یکسان است. قصد داریم برخی از خدماتی را که تشریفات مجالس برعهده دارند و خدماتی را که ارائه می دهند در این مقاله با توضیحی مختصر نام برده و شما را با برخی از وظایف تشریفات مجالس آشنا کنیم.

خدمات و وظایف تشریفات مجالس

تهیه باغ و سالن: مشاوران تشریفات مجالس با ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مراجعین خود کمک می کنند که بهترین و مناسب ترین محل را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند. تیم خدمات تشریفات باغ، تالار، سالن اجتماعات و روف گاردن و… را با توجه به انتخاب و سلیقه مشریان خود برای آن هه رزرو و اجاره می کند.

کترینگ غذا: هر مراسم با توجه نوع آن کترینگ غذایی مخصوص به خود را می طلبد مثلا کترینگ مراسم های رسمی با مراسم عروسی متفاوت است. بنا براین تهیه انواع غذا های ایرانی، فرنگی، انواع فینگر فود ها، سالاد ها و دسر ها، نوشیدنی های گرم و سرد و… یکی دیگر از خدماتی است که تشریفات مجالس با توجه به نوع مراسم و درخواست مشتری به آن ها ارائه میدهد.

کار و وظیفه تشریفات مجالس چیست
پذیرایی: پذیرایی از مهمانان یکی از مهم ترین کارهای است که توسط مهمانداران حرفه ای و آشنا به اصول پذیرایی طبق برنامه و زمان بندی که در دست دارند بی کم و کاست انجام می شود.
طراحی و دیزاین: ایجاد یک فضای زیبا و چشم نواز با گل آرایی و تزئین … در محل برگزاری مراسم مورد نظر یکی دیگر از کارهایی است که گروه طراحی تشریفاتوظیفه تشریفات مجالس مجالس به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. مثلا در مراسم های عروسی جایگاه عروس و داماد، محیط عروسی، محل ورود عروس و داماد و مهمانان، میز مهمانان و در مراسم های رسمی قسمت هایی از محل برگزاری مراسم و میز سخنران و میز مهمانان و … گل آرایی می شود.موسیقی: در مراسم های عروسی و بعضی دیگر از مراسم ها اجرای موسیقی یکی از ملزومات مراسم است. اگر میزبان مایل به اجرای موسیقی زنده در مراسم خود باشد تیم خدمات تشریفات مجالس، از موزیسین ها و خوانند های مورد نظر میزبان دعوت به عمل می آورند.
مزون لباس، سالن زیبایی، ماشین عروس: در مراسم‌های برای تهیه لباس عروس، میکاپ عروس و داماد و همچین در صورت لزوم تهیه ماشین عروس، مزون ها ی معتبر، سالن های زیبایی با میکاپ آرتیست ها و آریشگر های حرفه ای و بنگاه های معتبر و دارای مجوز به عروس و داماد ها معرفی می گردد.
معرفی گروه فیلم برداری و عکاسان حرفه ای و مجرب در آتلیه های بسیار معتبر و مجهز و دارای امکانات مدرن به میزبان نیز یکی دیگر از خدمات تشریفات مجالس است.
در پایان لازم به ذکر است که تشریفات ژوبین با فعالیت در عرصه ارائه و عرضه بهترین خدمات، متناسب با تمامی مجالس و مراسم ها با نیرویی حرفه ای و مجرب پذیرای مسئولیت برگزاری هر مراسمی است.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.