5/5 - (7 امتیاز)

سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر

12 فروردین
وبلاگ
O 2

اجاره سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر

سالن اجتماعات با ظرفیت پایین و کم، مثلا سالن اجتماعات برای۳۰ الی ۷۰ نفر بهترین و مناسب ترین محل برای برگزاری مراسم هایی که عمدتا در آن ها تعداد مهمانان کمی دعوت می شوند مانند جشن عقد، سالگرد ازدواج، تولد و جشن نامزدی و یا مراسم های رسمی مانند سمینارها و جلسه های اداری است.

تمامی سالن ها و باغ های تشریفات ژوبین فقط به همراه پکیج خدمات و پذیرایی اجاره داده می شود. همچنین برای برگزاری مراسم تعداد زیر ۳۰ نفر پذیرفته نمیشود.

سالن اجتماعات برای 30 الی 70 نفر

سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر در کنار این که لوکس و زیبا هستند و دارای امکانات متنوعی برای رفاه و آسایش مهمانان هستند، بسیار مقرون به صرفه نیز هستند که توسط تشریفات عروسی ژوبین ارائه می شوند. سالن اجتماعات برای مراسم های مختلفی مناسب است. سالن اجتماعات عقد و نامزدی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

اجاره سالن 70 الی 100

تشریفات ژوبین به همین منظور بهترین سالن های اجتماعات را برای چنین مراسم‌ هایی با خدمات متنوع و امکانات لازم به مشتریان خود ارائه می دهد.

  • اجاره سالن برای عقد 70 نفره
  • سالن برای عقد

خدمات سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر

بنا به نوع مراسمی که در سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر برگزار می شود تشریفات ژوبین خدمات متنوع و متفاوتی ارائه می دهد. خوشبختانه تمامی خدمات این تشریفات سازگار با هر بودجه و سلیقه ای است. و خدمات ویژه و مخصوص به هر مراسمی را بنا به انتخاب میزبان به بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات برخی از آن ها را به صورت مختصر در ادامه نام خواهیم برد.

پذیرایی سالن 70 نفرهکترینگ غذا: اگر در مراسمی میزبان قصد پذیرایی با ناهار یا شام از مهمانان خود را داشته باشد با توجه به منوی انتخابی میزبان، انواع غذا ها، دسرها، سالادها و فینگر فودها توسط سر آشپزهای مجرب و حرفه ای طبخ و تهیه می شود.

پذیرایی: از مهمانان با میوه و شیرینی و نوشیدنی ها و … در سمینارها، جشن ها و… پذیرایی می شود. کافی است که فقط نوع پذیرایی توسط میزبان انتخاب شود تیم خدمات بهترین و با کیفیت ترین میوه و شیرینی ها و نوشیدنی ها را برای پذیرایی از مهمانان تهیه می کنند.

اجاره خدمات سالن اجتماعات برای 30 نفر

مهمانداری: پذیرایی از مهمانان حاضر در مراسم ها توسط بهترین و حرفه ای ترین مهمان داران انجام می شود.

  •  تهیه کیک تولد و جشن ها: در جشن های تولد، عقد یا دیگر جشن ها کیک مورد نظر مهمان از بهترین قنادی ها تهیه می شود.
  • برپایی سفره عقد برای زوج ها: زوج هایی که در سالن اجتماعات جشن عقد خود را برگزار می کنند سفره های عقد زیبا و لوکسی طبق سلیقه آن ها برپا می شود.

میزآرایی : تزیین میز مهمانان به زیباترین شکل ممکن انجام می شود.

میزآرایی و گل آرایی سالن گل آرایی: تزئین و گل آرایی فضای سالن، گل آرایی میز مهمانان، گل آرایی جایگاه ویژه میزبان مثلا: عروس و داماد، صاحب جشن تولد، زوج های صاحب سالگرد ازدواج یا سخنرانان در سمینارها و مراسم های رسمی و….

گل آرائی سالن اجتماعاتآتلیه: معرفی آتلیه های معتبر، حرفه ای و مجهز برای عکاسی و فیلمبرداری از مراسم.

تشریفات ژوبین در نظر دارد مراسم ویژه ای را برای شما عزیزان در بهترین لوکیشن ها برگزار کند. از این رو می توانید اطلاعات لازم در خصوص سالن اجتماعات برای نامزدی و مراسم کوچک از جمله بله برون و تولد را از مشاورین ما کسب کنید.

خدمات سالن اجتماعات برای 30 الی 70 نفر

ویژگی سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۷۰ نفر

سالن های اجتماعات دارای ویژگی هایی هستند که نتیجه توجه و دقت به آن ها انتخابی مناسب و بهتر است. مثلا

  •  سالن های اجتماعات دارای امکانات متنوعی هستند بدیهی ترین امکاناتی که باید به آن ها دقت داشت وجود پارکینگ، سرویس بهداشتی، آسانسور و وسایل سرمایشی و گرمایشی و … می باشد.
  •  موقع انتخاب سالن اجتماعات توجه به بهداشت فضای سالن، ظروف پذیرایی، رومیزی ها و صندلی ها، سرویس بهداشتی ها و … بسیار مهم است.
  •  سالن اجتماعات باید در موقعیتی از شهر قرار داشته باشد که به راحتی برای مهمانان قابل دسترسی باشد.
  •  با توجه به اینکه سالن اجتماعات در عمدتا در طبقات هم کف و منفی ساختمان قرار دارند. باید دقت داشت که سقف آن بسیار کوتاه نباشد.
  •  با توجه به اینکه سالن های اجتماعات عمدتا در طبقات منفی یا هم کف ساختمان ها واقع شده اند باید دقت داشت که سقف آن خیلی کوتاه نباشد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. علی
    03 بهمن 1400

    برای برگزاری مراسم بله برون از لوکیشن غرب تهران شما استفاده کردیم شب خوبی را برای ما رقم زدید

    پاسخ
  2. مامان سارینا
    13 مهر 1401

    باغ سالنی که برای تولد کودک معرفی کردید عالی بود! از تیم پذیرایی هم راضی بودم

    پاسخ

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.