5/5 - (1 امتیاز)

چگونه حلقه عروسی شیکی انتخاب کنیم؟

27 خرداد
وبلاگ
O 0

حلقه عروسی نماد پیوند زناشویی بین زوج ها است. در تمام دنیا رسم است زمانی که خطبه عقد و ازدواج بین مرد و زن خوانده می شود به نشان عهد و وفاداری حلقه ای بین آنها رد بدل می شود. همه زوج ها همیشه به دنبال حلقه هایی خاص و بسیار شیک هستند. با توجه به رونق دنیای مد هر  روز شاهد جدیدترین و زیباترین حلقه ها هستیم از این رو انتخاب حلقه عروسی شیک کار ساده ای نیست. اما خرید و انتخاب این حلقه ها چه شرایطی دارد ؟

حلقه عروسی شیک

اگر به مغازه های طلا فروشی سر بزنید انواع مختلفی از حلقه های عروسی چه به صورت ست و چه به صورت تکی وجود دارد که هر زوجی بسته به علایق و سلیقه خود و بودجه ای که دارند می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

در کشور ما و در نقاط مختلف آن رسم است زمانی که خانواده داماد به خواستگاری عروس می روند و جواب بله را می گیرند انگشتری به عنوان حلقه عروسی به عروس تقدیم می کنند. بسته به شرایط و آداب خانواده ها ،خرید این انگشتری می تواند انتخاب خود عروس باشد یا خیر.

اگر انتخاب انگشتر را به خود عروس واگذار کردند عروس باید از قبل در مورد مدل و سایر شرایط آن تصمیم گیری نماید. ممکن است سلیقه فردی حلقه ای ساده باشد و فرد دیگری حلقه ای با نگین های بزرگ را دوست داشته باشد.

علاوه بر این حلقه نامزدی ،عروس و داماد حلقه های ستی را نیز انتخاب کرده و خریداری می کنند . توجه داشته باشی که اگر حلقه نامزدی با نگین های بزرگ را خریداری کرده اید حتما حلقه عروسی و ست خود را ساده انتخاب کنید و بالعکس.

حلقه نامزدی و حلقه عروسی تا مدت ها و شاید تا پایان عمر نزد زوج ها باقی می ماند. پیشنهاد می شود زوج ها زمان زیادی را صرف دیدن نمونه های موجود در بازارکرده و آنچه که مورد پسند است را خریداری نمایند.

چگونه حلقه عروسی شیکی انتخاب کنیم

حلقه های موجود در بازار نیز در مدل ها و اشکال گوناگونی وجود دارند که هر فردی انتخاب متفاوتی ممکن است داشته باشد. ممکن است فردی علاقه به خرید و استفاده از طلای سفید داشته باشد. حلقه های سفید موجود در بازار به دو نوع طلای سفید آبکاری و پلاتین هستند. قیمت خرید پلاتین دو برابر طلای سفید است در خرید پلاتین دقت نمایید که طلای سفید آبکاری را به جای آن به شما ندهند.

حتما در خرید حلقه عروسی خود باید به بودجه خانواده ها نیز توجه نمایید. عروس و داماد با توجه به توان مالی که خانواده ها دارند باید ست مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

حلقه هایی که یک یا چند عدد نگین دارند شاید بسیار زیباتر و شیک تر از حلقه های ساده دیده شوند اما با گذشت زمان و انجام واکنش های شیمیایی طبیعی ممکن است نگین ها تغییر رنگ داده و کدر شوند. بهتر است عروس و داماد بلند مدت فکر کنند این حلقه ها شاید ۴۰ یا ۵۰ سال در نزد شما بمانند بهتر است طلایی را انتخاب کنید که ماندگاری طولانی داشته و خراب نشوند.

همچنین بهتر است سایز دست خود و امکان تغییر در آن را در زمان خرید حلقه عروسی در نظر بگیرید. زمان خرید حلقه عروسی اول صبح نباشد و دمای بدنتان متعادل باشد.

در نهایت اگر از مدل ،نوع ،سایز و انتخاب خود مطمئن هستید سعی کنید حلقه عروسی خود را ازطلا فروشی هایی بخرید که مطمئن باشند و اجناس با کیفیت و خالص را داشته باشند.

حلقه عروسی

همچنین از نو بودن حلقه عروسی اطمینان حاصل کنید. برخی از طلا فروشی ها با قرار دادن طلا های کهنه در آب طلا دوباره آنها را به نرخ طلای دست اول می فروشند. پس با توجه به حساس بودن موصوع بهتر است در خرید حلقه نامزدی دقت کنید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.