4.9/5 - (7 امتیاز)

تالار کوچک برای تولد

05 تیر
وبلاگ
O 3

افرادی که تمایل به برگزاری جشن تولد در فضای خارج از منزل هستند معمولا در باغ تولد و یا در تالار کوچک تولد مراسم خود را برگزار می کنند. مراسم  تولدی که در خارج از منزل برگزار می شوند معمولا توسط تشریفات تولد اجرا می شود.

تمامی سالن ها و تالار های تولد تشریفات ژوبین فقط به همراه پکیج خدمات و پذیرایی اجاره داده می شود. همچنین برای برگزاری مراسم تعداد زیر ۳۰ نفر پذیرفته نمی شود.

تالار کوچک برای تولد

اگر به دنبال فضای کوچک و شیک برای عزیزان خود هستید، تالار کوچک برای تولد و یا سالن اجتماعات می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.  اگر قصد برگزاری تولد برای عزیزانتان را دارید و مکان مناسب برای برگزاری تولد را نمی توانید انتخاب نمایید پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

اجاره سالن و تالار تولد

امروزه برگزاری مراسمات مختلف در تالار ها بسیار رواج پیدا کرده است. اگر مراسم تولد در پیش دارید می توانید از تالار کوچک برای تولد که در سطح شهر هستند استفاده کنید.

تالار کوچک برای تولد

مزیت انتخاب تالار نسبت به باغ برای تولد

تالار کوچک برای تولد مزایای دارد که ممکن است برگزاری این مراسم در خانه یا باغ کوچک تولد چنین مزیتی نداشته باشد. تالار کوچک برای تولد را می توان در کمترین زمان انتخاب و با بودجه ای مناسب تر اجاره نمود.

اجاره تالار تولد

برخی از مزیت های تالار کوچک تولد عبارتند از :

مقرون به صرفه بودن: اجاره تالار کوچک برای تولد بسیار مقرون به صرفه تر از اجاره باغ برای تولد می باشد. معمولا هزینه اجاره تالار کوچک بسیار کمتر از باغ ها است.

امکانات: معمولا تالارها به دلیل سرپوشیده بودن امکانات بیشتری را نسبت به باغ ها برای برگزاری مراسمات دارند. امکاناتی که در تالار های کوچک برای تولد وجود دارد بسیار بیشتر از باغ ها می باشد.

  • آب میوه در تالار تولد
  • میز مزه در تالار تولد

خدمات ارائه شده: خدمات ارائه شده در تالارهای کوچک نیز از دیگر مزیت ها و برتری آنها نسبت به باغ ها می باشند. می توانید از خدمات تشریفات تولد نیز استفاده نمایید.

سرپوشیده بودن: تالار ها فضایی سرپوشیده هستند و می توان در تمامی فصول سال مراسم های مختلف را در آنجا برگزار نمود اما این امکان در باغ ها وجود ندارد.

  • گل آرایی میز مهمان د رتولد
  • بادکنک آرایی تالار تولد

خدمات تالار کوچک برای تولد

در تالار های کوچک اگر مراسم تولد برگزار کرده اید می دانید که خدمات لوکس و خوبی را ارائه می دهند البته بسته به شرایط تالار ها و هزینه برگزاری میزان خدماتی که این تالارهای کوچک ارائه می دهند می تواند متفاوت باشد. در ادامه به چند مورد از خدمات ارائه شده در تالار کوچک برای تولد اشاره می کنیم :

خدمات تالار کوچک برای تولد
  • دیزاین تالار ،گل آرایی ،بادکنک آرایی و شمع آرایی و. . . از جمله خدمات ارائه شده در تالار های کوچک برای تولد می باشند. این تزئینات برعهده تیم دیزاین یا خدمات تشریفات می باشد. و با توجه به سلیقه شما انجام خواهد شد. البته برخی از تالارها امکان تغییر دیزاین را بر اساس سلیقه شما نمی دهند در زمان انتخاب تالار باید به این موارد توجه نمایید.
  • طراحی تم تولد: تیم دیزاین تالار معمولا طراحی تم تولد را برعهده دارند و بهترین تم تولد را به شما پیشنهاد داده و اجرا می کنند.
طراحی تم تولد در تالار
  • طراحی و تهیه کیک تولد: برخی از تالارها طراحی و تهیه کیک تولد را نیز برعهده می گیرند. این کار توسط تیم حرفه ای و کاربلد انجام می شود پذیرایی برعهده پرسنل باکلاس و شیک تالار بوده و شما هیچ مسئولیتی نخواهید داشت. اگر مدیریت تالار طراحی و تهیه کیک تولد را برعهده نگرفت می توانید از خدمات تشریفات ژوبین و موسساتی که این کار را انجام می دهند کمک بخواهید.
  • موسیقی: موسیقی جز جدا  نشدنی تولد می باشد معمولا با توجه به سن فرد و شرایط و سلایق انواع موسیقی ها در تالار کوچک اجرا می گردد.
  • پذیرایی: شاید مهم ترین رکن در تولد ها پذیرایی از دعوت شدگان است. تالار کوچک معمولا با انواع دسرها و نوشیدنی ها و بستی و . . .  از مهمانان پذیرایی می کند. می توانید خودتان نیز برای پذیرایی هر چه بهتر برنامه ریزی کنید.

اگر قصد برگزاری مراسم در فضای باغ و فضای مجزا از تالار و سالن را دارید می توانید از خدمات اجاره فضای باز تولد تشریفات ژوبین استفاده کنید.

پذیرایی تالار تولد

هزینه تالار کوچک برای تولد

هزینه تالار کوچک برای تولد به عوامل متعددی بستگی دارد و برای هر تولد می تواند متفاوت باشد. خانواده ها باید با توجه به بودجه خود تالار را انتخاب نمایند. عواملی از جمله تعداد مهمانان ،کیک تولد ،پذیرایی های انجام شده ،خدمات ارائه شده به مهمانان و . . . بر میزان هزینه تالار تاثیرمستقیم خواهند داشت.

هزینه تالار کوچک برای تولد

تالار کوچک برای تولد در تهران

اگر در محدوده تهران بزرگ زندگی می کنید و مراسم تولد در پیش دارید می توانید از خدمات تشریفات ژوبین کمک گرفته و بهترین تالار کوچک برای برگزاری مراسم تولد انتخاب نمایید.

تالار کوچک برای تولد در تهران

تالار کوچک برای تولد در کرج

در شهر کرج و در اطراف ان تالار های پذیرایی زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها میزان خدمات متفاوتی را ارائه داده و شرایط متفاوتی دارند. با توجه به این که جشن تولد یکی از بیادماندنی ترین خاطرات برای افراد است با برگزاری ان در تالار زیر نظر خدمات تشریفات می توانید شادی و شور آن را بیش از بیش به یادماندنی تر کنید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. اکبری
    23 تیر 1401

    از فضای تولد خاص شمال تهران و تیم تشریفاتی تون واقعا راضی بودم! اکبری هستم ۲۶ خرداد تولد همسرم بود!

    پاسخ
  2. مهدی کلوانی
    28 مرداد 1402

    سلام توضیح کامل بود و حدود قیمت نفرمودین
    برای ۳۰ نفر و تولد دختر ۱۷ ساله و کلا خانم ها هستن

    پاسخ
    • ادمین
      06 شهریور 1402

      با سلام برای اطلاع از قیمت تالار تولد لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.