5/5 - (1 امتیاز)

باغ عروسی مختلط

بسیاری از زوج های جوان دوست دارند تا مراسم عروسی خود را به صورت مختلط برگزار کنند. تشریفات مجالس عروسی ژوبین با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی این امکان را فراهم کرده است تا از باغ عروسی مختلط بازدید کنید و مراسم خود را در باغ عروسی مختلط برگزار کنید.

شاید شما کسی باشید که به زودی مراسم عروسی تان را برگزار می کنید و برای تان سوال باشد که آیا با توجه به قوانین قابل احترام کشورمان این مکان وجود دارد که لحظه های شاد جشن عروسی تان را در یک باغ عروسی مختلط همراه تمام عزیزان تان شریک شوید؟ باید بگویم که جواب شما ” بلی” است. همانطور که می دانید نحوه برگزاری مجالس عروسی طبق فرهنگ، آداب رسوم و اعتقادات هر خانواده و قومی متفاوت است.

باغ عروسی مختلطبعضی از خانواده ها در جشن های شان مجالسی مجزا برای خانم ها و آقایان برگزار می کنند. اما اگر شما دختر یا پسر جوانی هستید که دوست دارید زیباترین و ارزشمند ترین لحظه های زندگی خود را همراه پدر، برادر و دیگر عزیزان تان اعم از خانم و آقا در یک مجلس مختلط برگزار کنید و در کنار هم دیگر شادی تان را به رقص و پای کوبی بنشینید و دغدغه این را دارید که اصلا آیا برای چنین جشنی یک باغ عروسی مختلط باب میل تان و متناسب با جشن تان پیدا می کنید یا نه؟ خوشبختانه موسسه تشریفات ژوبین برای شما با اجاره باغ عروسی مختلط این امکان را بوجود می آورد.

  • اجاره باغ عروسی مختلط
  • باغ عروسی مختلط تهران
  • باغ مختلط برای عروسی
  • باغ عروسی مختلط برای عقد

هزینه باغ عروسی مختلط

باید بدانید که با توجه به خدماتی که در جشن عروسی تان از تشریفات عروسی دریافت می کنید هزینه باغ عروسی مختلط متغییر و متفاوت است در ادامه برخی از عواملی که در میزان هزینه های شما موثر است اشاره کنیم؛
ابتدا باید بگویم که بستگی دارد که شما در چه روزی از هفته می خواهید مراسم عروسی تان را برگزار کنید چون روزی که جشن عروسی تان را برگزار می کنید در هزینه باغ عروسی مختلط بسیار موثر است مثلا اجاره بهای باغ عروسی مختلط در اواسط هفته نسبت به روزهای انتهای هفته ارزان تر است و یا اگر در نظر دارید که جشن عروسی تان را در روز خاصی مثلا اعیاد مذهبی برگزار کنید در این روز هزینه باغ عروسی مختلط نسبت به روزهای عادی بیشتر است.

هزینه باغ عروسی مختلطاز دیگر عوامل تاثیر گزار در هزینه ها می توان به تعداد مهمان ها اشاره کرد هر چه تعداد مهمانان شما بیشتر باشد قطعا در هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت و همینطور هزینه باغ عروسی مختلط به نوع و تعداد خدماتی هم که دریافت می کنید بستگی دارد مثلا: منوی غذا و تعداد غذا ها و دسر ها و نوشیدنی ها و… ‌که سرو می شود در میزان هزینه موثر است، نحوه پذیرایی از مهمان ها، دیزاین محوطه باغ و غیره همه در هزینه باغ عروسی مختلط موثر است.

اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود را دارید می توانید از باغ عقد تشریفات ژوبین با امکان عقد رسمی و محضری بازدید کنید.

خدمات باغ عروسی مختلط

شکوه، جذابیت و زیبایی جشن عروسی برای همه عروس و دامادها بسیار مهم است موسسه تشریفات عروسی ژوبین در ارائه خدمات باغ عروسی مختلط، طبق سلیقه و میزان بودجه ای که برای صرف در مراسم عروسی تان در نظر دارید خدمت گذار شماست از جمله خدماتی که شما می توانید در یافت کنید به صورت زیر است:

خدمات باغ عروسی مختلطکترینگ غذا: همواره یکی از مهم ترین خدماتی که به مهمانان یک مراسم باید داده شود شام یا ناهار و … می باشد شما می توانید هر نوع غذا، دسر، و سالاد و… اعم از فرنگی یا ایرانی را انتخاب کنید که توسط بهترین و حرفه ای ترین سر آشپزها برای مهمانان شما تهیه و آماده شود.

پذیرایی: تیم خدمات باغ عروسی مختلط دارای مهمانداران بسیار حرفه ای و با تجربه ای است که پذیرایی از مهمانان شما را به بهترین نحو انجام می دهند.

گل آرایی و دیزاین: بخشی از زیبایی و شکوه جشن عروسی بستگی به نوع دیزاین و گل آرایی محوطه برگزاری مراسم عروسی دارد که تشریفات ژوبین کاملا طبق سلیقه و ایده هایی که در نظر دارید تزیین و گل آرایی مراسم عروسی تان را به عهده می گیرد.

z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.