5/5 - (5 امتیاز)

باغ عروسی مختلط در غرب تهران

22 فروردین
وبلاگ
O 0

اجاره باغ عروسی مختلط در غرب تهران

اگر به دنبال باغ عروسی شیک و زیبا در منطقه غرب تهران هستید می توانید از باغ عروسی مختلط در غرب تهران با فضای مجلل و با شکوه دیدن کنید. در گذشته های نه چندان دور مراسمات عروسی در خانه ها و در حیاط خانه پدری و یا همسایه ها انجام می گرفت اما امروزه به دلیل آپارتمان نشینی اکثر افراد و فضای کوچک خانه ها عروسی ها بیشتر در باغ ها و تالار ها برگزار می گردند. این عروسی ها با توجه به عقاید و مذهب خانواده ها ممکن است به صورت مراسم مرد و زن جدا و یا به صورت مختلط برگزار گردد.

باغ عروسی مختلط در غرب تهران

در تهران نیز بیشتر باغ های عروسی مختلط در شمال تهران و یا در منطقه غرب تهران برگزار می گردد.
در منطقه غرب تهران به دلیل در دسترس بودن، باغ تالار های بسیار زیادی وجود دارند. باغ عروسی غرب تهران عموما در مناطقی از جمله چیتگر ،شهریار ،کرج و محمدشهر به مشتریان ارائه خدمات می دهند.

اجاره باغ عروسی مختلط در غرب تهران

اگر شما نیز عروسی در پیش دارید و می خواهید مراسم عروسی را در باغ عروسی مختلط غرب تهران برگزار کنید بهتر است قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در مورد خصوصیات باغ تالار مختلط را کسب نمایید سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

باغ غرب تهران برای عروسی

در منطقه غرب تهران باغ های زیادی مناسب برگزاری عروسی وجود دارند عروس و داماد ها باید بتوانند با توجه به شرایطی که دارند بهترین باغ را انتخاب نمایند. باغ های این منطقه از تهران بسیار سرسبز و زیبا می باشند و با انتخاب باغ برای عروسی می توانید با یک تیز دو نشان زده و عکس های بسیار زیبا را نیز داشته باشید.

اجاره باغ غرب مختلط

مهم ترین عامل در انتخاب باغ برای عروسی مختلط تعداد مهمانان و ظرفیت باغ می باشد. به این نکته باید توجه نمود که باغ های برگزار کننده عروسی های مختلط دارای مجوز نمی باشند و ممکن است با برگزاری مراسم مختلط دچار مشکل شوید.

همچنین برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط در غرب تهران مناسب فصول گرم سال است و کمتر پیش می اید در فصول سرد عروسی های مختلط در فضای باز باغ ها انجام شود.

باغ غرب تهران

در ادامه به چند نکته مهم در انتخاب باغ عروسی مختلط در غرب تهران اشاره می کنیم:

  •  ظرفیت باغ و تعداد مهمانان
  •  دارا بودن اتاق عقد مجزا
  •  نورپردازی داخل سالن
  •  نورپردازی جایگاه ویژه عروس و داماد
  •  نظافت و زیبایی باغ و ورودی
  •  صاف بودن سطح زمین باغ و عدم وجود برامدگی
  •  کیفیت بالای غذا
  •  وجود پارکینگ مناسب
  •  ارکستر و گروه موسیقی با امکانات کامل
  •  قابل دسترس بودن باغ و موقعیت مناسب آن

طبق قوانین کشور ما باغ تالارها اجازه برگزاری مراسم مختلط را ندارند اما برخی از باغ ها این اجازه را با انجام شرایطی کسب کرده اند .در این باغ ها خانم ها و آقایان در کنار هم و در میز های پذیرایی دور هم جمع می شوند و مراسم عروسی را جشن می گیرند .

متاسفانه باغ تالارهای بدون مجوزی نیز هستند که مهمانی های شبانه مختلط و غیر اخلاقی در آنها برگزار می گردد. این مهمانی ها به سبک کشور های اروپایی و تا پاسی از شب برگزار می گردد .این باغ ها چون بدون مجوز فعالیت می کنند هیچ گونه تبلیغات رسمی از آنها نمی توان پیدا نمود و کاملا غیر قانونی فعالیت می کنند.

سفره عقد در باغ عقد غرب تهران

خدمات باغ عروسی مختلط در غرب تهران

خدمات باغ عروسی مختلط در غرب تهران متفاوت خواهد بود و هر زوجی با توجه به شرایط خود یک باغ را انتخاب می نمایند. عروس و داماد باید این موضوع را در نظر بگیرتد که میز های پذیرایی را در سایه و یا زیر درخت ها بچینند تا مهمان ها اذیت نشوند .از دیگر خدمات مجالس ارائه شده توسط مسئولان باغ های عروسی می توان به:

نورپردازی مناسب برای مراسمات برگزار شده در شب ، رقص نور زیبا و حیرت انگیز ،موقعیت مناسب باغ و وجود پارکینگ ،برخورد خوب و رضایت بخش پرسنل باغ ،مدیریت مناسب مراسم ،غذا های با کیفیت و خوشمزه ،فیلم برداری با کیفیت و حرفه ای ،موسیقی و حرکات موزون برای سرگرمی ،سرویس بهداشتی تمیز ،رختکن برای تعویض لباس ،اتاق عقد مجزا و با تزیین های حرفه ای و . . .

خدمات باغ عروسی مختلط در غرب تهران

قیمت باغ عروسی مختلط در غرب تهران

قیمت اجاره باغ برای عروسی مختلط در غرب تهران را نمی توان حدودی بیان نمود . تعیین این قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه ذکر می کنیم:

روز عروسی: یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت باغ برای عروسی مختلط روز عروسی می باشد . معمولا در طول سال روزهای خاصی هستند که برگزاری مراسم عروسی در این روزها هزینه ای نسبتا بالاتری خواهد داشت .

قیمت باغ عروسی مختلط در غرب تهرانتعداد مهمانان: فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت باغ ؛تعداد مهمانان دعوت شده برای عروسی می باشد .هزینه ای که برای پذیرایی از این مهمان ها انجام می شود تاثیر زیادی بر قیمت باغ خواهد داشت.

محل برگزاری عروسی: برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی شیک با خدمات لوکس و تشریفات ویژه هزینه ای نسبتا بالاتر در مقایسه با سایر باغ ها خواهد داشت.

خدمات ارائه شده: میزان خدمات ارائه شده نیز از فاکتور های مهم در تعیین قیمت باغ برای عروسی مختلط می باشد .خدماتی مانند گل آرایی و دیزاین و . . . .

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.