5/5 - (3 امتیاز)

باغ برای عروسی در کرج

این روزها جذابیت و زیبایی خاص باغ عروسی توجه عروس و دامادها را برای برگزاری مراسم عروسی، به خود جلب کرده اند. باغ برای عروسی در کرج نیز همگی زیبایی ها و شکوه منحصر به فرد خود را دارند.

تشریفات ژوبین با مالکین باغ های عروسی زیادی در شهر کرج در همکاری است و به راحتی بهترین و با شکوه ترین باغ های عروسی را مطابق با بودجه و سلیقه عروس دامادها برای آن ها با ظرفیت های مختلف و خدمات و امکانات متنوع اجاره و رزرو می کند. باغ برای عروسی در کرج از امکانات بسیار خوب برخوردار هستند که سبب می شود عروس و داماد ها و مهمانان آن ها در آسایش لحظات خوب و خوشی را طول برگزاری مراسم عروسی سپری کنند.

برای اطلاع از هزینه باغ عروسی کرج به همراه هزینه تشریفات لوکس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باغ برای عروسی در کرج

خدمات باغ برای عروسی در کرج

در ادامه این مطلب چندین مورد از خدمات مجالس باغ برای عروسی در کرج با توضیحی مختصر اشاره می شود که این خدمات تنها مواردی از انواع خدمات متنوع باغ عروسی هستند. عروس و دامادها با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند خدمات مختلفی را انتخاب و دریافت کنند.

  • باغ تالار عروسی کرج
  • اجاره باغ عروسی کرج
  • باغ عروسی ظرفیت 500 نفر
  • باغ برای عروسی در کرج
  • باغ تالار لوکس کرج
  • عروسی در باغ کرج
  • باغ عروسی کرج شیک
  • اجاره باغ عروسی در کرج

کترینگ: در منوی کترینگ غذا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می شود که شامل انواع غذاها، دسرها، فینگر فودها و سالاد ها و همچنین انواع نوشیدنی های مناسب فصل و می باشد که توسط سر آشپزهای مجرب و حرفه ای بین المللی با کیفیتی بسیار عالی و در آشپزخانه های مجهز تهیه و طبخ می شوند.
پذیرایی: پذیرایی از مهمانان یکی دیگر از مهم ترین خدمات باغ عروسی در کرج است که توسط مهمانداران بسیار حرفه ای، به شایستگی و اصولی انجام می شود.
گل آرایی: دیزاین و گل آرایی فضای باغ یکی دیگر از کارهایی است که به جهت زیبا سازی محل عروسی توسط تیم خدماتی تشریفات طبق سلیقه و انتخاب عروس و داماد و طبق تم مورد نظر آن ها انجام می شود و شامل گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی محل ورود و بدرقه عروس و داماد، و گل آرایی محل های مختلف باغ و همچنین میز مهمانان و … است.

خدمات باغ برای عروسی در کرجآتش بازی و ایجاد نورهای زیبا : نور افشانی و آتش بازی در شب با ابزارهای مخصوص آتش بازی به انتخاب عروس و داماد در بخش های مختلفی از جشن عروسی، مثلا هنگام ورود عروس و داماد و … توسط تیم خدماتی و با رعایت نکات ایمنی اجرا و انجام می شود.
معرفی مزون عروس: تهیه لباس مناسب و مورد علاقه و سلیقه عروس یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها است. معرفی بهترین مزون ها به عروس خانم ها یکی دیگر از خدمات باغ عروسی است که سعی در معرفی مزون هایی دارند که دارای تنوع زیاد و همچنین لباس های به روز و طبق ژورنال جهانی باشد تا عروس خانم ها به راحتی لباس مورد پسند و علاقه خود را انتخاب و تهیه کنند.
معرفی آرایشگاه: آرایشگاه عروس هم یکی دیگر از مواردی است که باید خیلی به آن توجه شود. یکی دیگر از خدمات تشریفات ژوبین در باغ برای عروسی در کرج معرفی آرایشگاه های معتبر با میکاپ آرتیست های مجرب و حرفه ای به عروس و دامادها است.
آتلیه اختصاصی: ثبت خاطرات و لحظات خوش عروس و داماد ها در مراسم عروسی شان یکی از کارهای بسیار دلپذیر و جذاب است که باید توسط بهترین فیلم برداران و عکاسان انجام شود. معرفی آتلیه های معتبر با تجهیزات حرفه ای و تخصصی و فیلم برداران مجرب یکی دیگر از خدمات باغ عروسی در کرج است.

اجاره باغ برای عروسی در کرج

عروس و دامادها هنگام اجاره باغ برای عروسی در کرج ابتدا باید به نکات مهمی توجه کنند سپس طبق آن موارد و نکات و معیار هایی که خود در نظر دارند اقدام به اجاره باغ عروسی کنند. مهم ترین نکاتی که باید حتما به آن توجه کنند عبارتند از:

  • میزان بودجه: یکی از معیارهای عروس و دامادها در انتخاب باغ باید تناسب آن با میزان بودجه آن ها باشد.
  • ظرفیت باغ: باغ باید ظرفیتی متناسب با تعداد مهمانان داشته باشد که هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد و هم نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشد که مهمانان در محل عروسی نه زیاد پراکنده و نه زیاد متراکم باشند.
  • امکانات باغ: باغ باید برای رفاه و آسایش مهمانان دارای امکاناتی مانند پارکینگ، اتاق پرو، سایه بان، سرویس بهداشتی مناسب و تعداد لازم و … باشد.
  • خدمات باغ: خدمات باغ باید دارای تنوع و سازگار با هر بودجه ای باشد که عروس و دامادها با هر سلیقه و بودجه ای به راحتی بتوانند در انتخاب خدمات آزاد باشند.
  • موقعیت شهری باغ: باغ باید در مسیری با ترافیک کم و به سهولت قابل دسترسی برای مهمانان باشد.
اجاره باغ برای عروسی در کرج

قیمت اجاره باغ برای عروسی در کرج

میزان هزینه و قیمت اجاره باغ برای عروسی در کرج به عوامل مختلفی مانند: ظرفیت باغ، نوع خدمات آن و خدماتی که عروس و داماد ها انتخاب و دریافت می کنند بستگی دارد. همچنین امکانات باغ عروسی موقعیت شهری آن نیز در قیمت باغ عروسی تاثیر گذار است.

z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.