5/5 - (3 امتیاز)

انواع گل برای دسته گل عروس

30 بهمن
وبلاگ
O 0

انواع گل برای دسته گل عروس

یکی از اکسسوری های بسیار مهم و ضروری استایل عروس خانم دسته گل عروس است که از انواع گل برای دسته گل عروس استفاده می شود که هر گل نماد خاصی دارد و رایحه، رنگ و نوع آن بیانگر عواطف و احساسات عروس و داماد است پس نباید انتخاب آن سبک شمرده شود.

انواع گل برای دسته گل عروس
انواع گل برای دسته گل عروس چه مصنوعی و چه طبیعی در بازار و گل فروشی ها موجود است. اغلب کسانی که از گل مصنوعی به عنوان دسته گل عروس استفاده می کنند که مایل هستند آن را به یادگار از روز عروسی شان نگه دارند. در این مقاله به معرفی بهترین و پرطرفدار ترین گل ها از انواع گل برای دسته گل عروس به صورت طبیعی می پردازیم. اگرچه تعداد گل ها آنقدر متنوع و وسیع است که ما قادریم فقط به تعدادی محدود از آن ها اشاره کنیم.
گل رز: بیشتر از صد گونه گل رز وجود دارد که در بین تمام گل ها تقریبا می توان رتبه اول را به این گل اختصاص داد. گل رز نماد عشق و پاکی است که در بین گل ها برای ابراز احساسات و عشق بسیار متداول است.
گل آلاله: گلی شاداب و ایده آل با قیمتی مناسب برای تمام فصول است که در اندازه و رنگ های مختلف وجود دارد. صرف نظر از انتخاب رنگ آن، چه رنگ صورتی تند، چه رنگ سرخ تیره یا رنگ پرتقالی به رنگ غروب خورشید، گلبرگ های پر و زیبای آن تمام نگاه ها را به خود خیره می کند. معنای این گل نیز مانند گل رز عشق پرشور و اشتیاق است اما رایحه ای ندارد.
گل صدتومانی: این گل بسیار با شکوه، معطر و شاداب، ایده آل برای عروسی در فصل بهار و تابستان است. که دارای گلبرگ های ظریف و درشت است و معمولا در رنگ های صورتی، زرد، سفید، مرجانی و قرمز هستند.

معرفی نام گلهای دسته گل عروس
گل میخک: یک گل صد پر با گلبرگ هایی پرپشت است که در طیف های رنگی بسیار وسیع و متنوعی موجود هستند که در تمام فصول سال شکوفه می کنند و گلی بسیار ایده آل و محبوب برای دسته گل عروسی در فصل زمستان است.
گل ادریسی: گل ادریسی گلی پرحجم، به شکل ضربان قلب است که نماد استقامت و احساسات نمادین است. گل ادریسی به رنگ سفید و صورتی کم رنگ به مخاطب حس زنانگی و ظرافت را القا می کند بنابراین یک گل بسیار پر طرفدار است.
گل شیپوری: گل شیپوری گلی شیک و مدرن به شکل شیپور است و زیبایی خیره کننده ای دارد که در رنگ های بنفش و زرد نارنجی و صورتی موجود است.
گل گاردنیا: گل گاردنیا گلی بومی جنوب آسیا و ژاپن است که از این گل ها برای تم عروسی جنوبی در تابستان می توان استفاده کرد. این گل نماد ظرافت و زیبایی است پس برای القای حس زنانگی می توان از آن در دسته گل عروسی خود استفاده کرد.
گل نفس کودک: گل جیپس فلا معروف به گل نفس کودک نماد خلوص و پاکی است. این گل با قیمتی بسیار مناسب و ارزان یکی از گل های پر طرفدار و محبوب محسوب می شود.
انواع گل دسته گل عروسی گل ارکیده گلی با زیبایی عجیب و غریب و پر رمز و راز است که نماد شفافیت و زیبایی هستند و وجود آن در دسته گل عروس در عروسی های گرمسیری و ساحلی به عنوان بخش کانونی دسته گل بسیار پرطرفدار است.
گل آنمون یا گل باد: وجود این گل بسیار جذاب، در دسته گل عروسی جلوه ای زیبا و دراماتیک به عروسی می بخشد. قسمت سیاه وسط گل آنمون زیبایی آن را عمیق تر می کند.
گل نخودی: گل نخودی، گلی بسیار دوست داشتنی و رمانتیک است و در طیف رنگهای بسیار وسیعی از صورتی گرفته تا بنفش و سفید یافت می شود که انتخاب این گل در فصل بهار در ترکیب با گل هایی مانند گل شیپوری زیبایی شگفت انگیزی به دسته گل عروس شما می بخشد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.