5/5 - (3 امتیاز)

اجاره فضای باز برای تولد

04 مهر
وبلاگ
O 0

افراد چندین روز قبل از روز تولدشان در تلاش و تکاپو هستند که بهترین مکان را برای برگزاری جشن تولدشان انتخاب کنند که در این میان اجاره فضای باز برای تولد نیز طرفداران بسیاری دارد زیرا هر فردی دوست دارد که ورود به دوره ای دیگر از زندگی اش را به بهترین نحو ممکن جشن بگیرد و کتاب زندگی سال قبل خود را با همه خوبی ها و بدی هایش با لبخند ببوسد و کنار بگذارد به همین دلیل نیز سعی در انتخاب باشکوه ترین مکان برای برگزاری چنین جشنی کاملا قابل درک است.

تمامی سالن ها و باغ ها و روف گاردن های تشریفات ژوبین برای تولد فقط به همراه پکیج خدمات و پذیرایی اجاره داده می شود. همچنین برای برگزاری مراسم تعداد زیر ۳۰ نفر پذیرفته نمی شود.

اجاره فضای باز برای تولد

فضای باز و روف گاردن برای تولد

فضای باز برای تولد از زیبایی خاصی برخوردار است و طراحی و دیزاین تولد در چنین فضایی زیباتر از تالار کوچک برای تولد می شود.

فضای باز برای تولد

اهمیت انتخاب فضای باز برای تولد

تا شما با نکات مثبت و همچنین ویژگی های  منحصر به فرد فضای باز نسبت به فضا هایی مانند تالار، سالن و… آشنا نشوید نمی توانید اهمیت انتخاب فضای باز برای تولد را درک کنید به همین دلیل در ادامه به بررسی برخی از این نکات و ویژگی ها می پردازیم:

تشریفات مجلل ژوبین با در نظر گرفتن لوکیشن های خاص تولد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه اجاره باغ تولد است.

اجاره روف گاردن برای تولد
  • هوای مطبوع: هیچ چیزی بیشتر از هوای مطبوع در یک جشن نمی تواند افراد را سر شوق بیاورد البته هوای مطبوع برای همه افراد در همه مکان ها مهم است اما در جشن ها این اهمیت دو چندان می شود چرا که در جشن ها و مراسم ها عواملی مانند تحرک، استفاده از عطر ها و لوازم آرایشی و… سبب ایجاد فضایی می شود که تحمل هوای آن کمی دشوار است مخصوصا برای افراد با شرایط خاص؛ به همین دلیل نیز فضای باز می تواند کمک شایانی به برگزاری یک مراسم با کیفیت کند که هم میزبان و هم مهمانان در طول برگزاری مراسم حس خوبی را تجربه کنند.
بادکنک آرایی در فضای باز و باغ تولد
  • فضای بیشتری در اختیار داشتن: یکی دیگر از فواید غیر قابل انکار فضای باز، در اختیار قرار دادن فضای بیشتری نسبت به سالن، تالار و… است. در اختیار داشتن فضای بیشتر، در چیدمان هر چه راحت تر میز و صندلی مهمانی ها، فضای بیشتر برای رقص و… نقش بسزایی دارد و قابل چشم پوشی نیست چرا که تمامی این ویژگی ها در آسایش مهمان ها نقش بسزایی دارد.
  • پذیرایی و نظافت راحت در طول برگزاری جشن تولد: هر چه فضای بیشتری در اختیار باشد مسلما رفت و آمد مهمانداران و پذیرایی از مهمان ها هم سریع تر خواهد شد و هم آسان تر. نظافت نیز یکی از امور مهمی است که چندین بار در طول مراسم انجام می شود؛ در فضای باز به دلیل جریان هوا نظافت کردن سبب آزار مهمان ها نمی شود و از طرفی دیگر نیز به دلیل وجود فضای بیشتر نظافت بسیار راحت تر انجام خواهد شد.
  • پذیرایی در روف تولد
  • کترینگ در فضای باز تولد
  • منظره بی نظیر و چشم نواز: حقیقت دیگری که درباره اجاره روف تولد و  فضای باز برای تولد وجود دارد این است که در فضای باز بهترین و چشم نوازترین مناظر وجود دارد که در محیط هایی مانند تالار و سالن نمی توان آن ها را یافت. منظره در فضای باز زمانی دیدنی تر و جذاب تر می شود که نورپردازی های حرفه ای در آن انجام شده باشد و همین امر نیز سبب جذاب تر شدن مراسم می شود.
  • دیزاین طبیعی منحصر به فرد: فضاهایی نظیر باغ تولد و… خود دارای دیزاین طبیعی و بکری هستند که به خودی خود محیط بسیار دل انگیز و چشم نوازی را ایجاد کرده اند به همین دلیل نیز زمانی که مراسم هایی مانند تولد و… در فضای باز برگزار می شود هم میزبان و هم تشریفات تولد تمام تلاششان این است که از دیزاین طبیعی و دست نخورده نهایت استفاده را ببرند در نتیجه در چنین محیط هایی دیزاین کم تری انجام می شود که همین امر مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن ها می توان به صرفه جویی در هزینه های دیزاین و همچنین برگزاری مراسم در فضایی خاص اشاره کرد.
روف تولد

فضای باز برای تولد چه کسانی مناسب است؟

آیا مطالعه مطالب بالا سبب شد که از خود بپرسید “فضای باز برای تولد چه کسانی مناسب است؟”

چنین سوالی جزو سوال های ضروری است که باید پرسیده شود چرا که همه افراد نمی توانند به فکر اجاره فضای باز برای تولد باشند و همواره در این باره استثنا هایی وجود دارد بنابراین بهتر است پیش از اقدام به اجاره فضای باز برای تولد به سوال اجاره فضای باز برای تولد چه کسانی مناسب است پاسخ دهیم:

  • بزرگسالان: به طور کلی برگزاری مراسم در فضای باز دشواری های خاص خود از قبیل بروز مشکلات غیر مترقبه، تغییرات ناگهانی آب و هوا و… را دارد که گاهی افراد نمی خواهند سختی آن را به جان بخرند و ترجیح می دهند در مکان بی دردسر تری مانند تالار مراسم خود را برگزار کنند. حال تصور کنید با چنین شرایطی جشن تولد کودکان را در فضای باز برگزار کنید. به نظر شما کار آسانی خواهد بود؟

یقینا پاسخ منفی است چرا که در همه حال برگزاری جشن تولد کودکان که همه شرکت کنندگان و مهمانان آن کودکان خواهند بود مسئولیت سنگینی خواهد داشت و برگزاری جشن تولد در فضای باز نیز این مسئولیت را چندین برابر خواهد کرد. در نتیجه فضای باز گزینه مناسبی برای برگزاری جشن تولد بزرگسالان است و برای برگزاری جشن تولد کودکان باید نهایت دقت، امنیت و توجه را به کار گیرید و تمام وظایف را بر عهده موسساتی قرار دهید که در برگزاری جشن تولد کودکان در فضای باز حرفه ای هستند در غیر این صورت به خطراتی که به دنبال دارد نمی ارزد.

  • افرادی که قصد برگزاری یک مراسم منحصر به فرد را دارند: همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد در فضای باز موقعیت ها و لوکیشن هایی در اختیار میزبان قرار داده می شود که در فضا های سرپوشیده وجود ندارد به همین دلیل نیز معمولا برگزاری جشن تولد در فضای باز بسیار منحصر به فرد و جذاب خواهد بود.
  • کسانی که می خواهند فضای بیشتری در اختیار داشته باشند: میزان فضایی که در فضای باز در اختیار شما قرار داده می شود از تالار، سالن و… بیشتر خواهد بود.
  • افرادی که برای برگزاری جشن تولد خود ایده هایی دارند که فقط در فضای باز قابل اجرا است: ایده های نو همواره به برگزاری جشن ها و مراسم ها رنگ و بوی خاصی می بخشد به همین دلیل نیز افراد همیشه به دنبال پیاده سازی ایده های منحصر به فرد هستند اما برخی از این ایده ها قابل پیاده سازی در فضای سرپوشیده نیستند و به فضای باز نیاز است. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، فضای باز گزینه مناسبی برای برگزاری جشن تولد شما است.
فضای باز باغ برای تولد

تفاوت اجرای تولد در باغ و یا روف گاردن

تفاوت اجرای تولد در باغ و یا روف گاردن به صورت زیر است:

  • روف گاردن برای برگزاری مراسم با مدت زمان محدود مثلا ۱ الی ۲ ساعت مناسب است در حالی که در باغ می توان چندین ساعت جشن را ادامه داد.
  • ظرفیت روف گاردن معمولا کم است اما باغ در ظرفیت های متنوعی وجود دارد.
  • امکانات روف گاردن نسبت به باغ بسیار کم تر است به همین دلیل نیز محدودیتی بسیاری برای برگزاری جشن تولد و دیگر مراسم ها وجود خواهد داشت.

خدمات اجاره فضای باز برای تولد

خدمات اجاره فضای باز برای تولد عبارتند از:

  • دیزاین حرفه ای
  • تم تولد
  • کیک
  • پذیرایی
  • موسیقی
  • آتش بازی
خدمات اجاره فضای باز برای تولد

اجاره فضای باز برای تولد در تهران

برای اجاره فضای باز برای تولد در تهران باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ظرفیت و تعداد مهمان ها
  • موقعیت جغرافیایی
  • امکانات
  • خدمات

اجاره فضای باز برای تولد در اطراف تهران

در اجاره فضای باز برای تولد در اطراف تهران نیز دقیقا باید به نکات فوق توجه کرد اما نکته بسیار مهم در چنین موقعیتی این است که شما باید به شرایط مهمان های خود توجه کنید و با توجه به آن ها نسبت به اجاره باغ، تایم برگزاری جشن تولد و… اقدام کنید. تشریفات ژوبین با در نظر گرفتن فضای لوکس آماده برگزاری مراسم شما در باغ تولد لواسان و باغ تولد کردان است.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.