5/5 - (1 امتیاز)

برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل

24 فروردین
وبلاگ
O 0

برخلاف بسیاری از زوج های جوان که دوست دارن مراسم عروسی خود را در بهترین باغ عروسی برگزار کنند، خیلی از عروس و داماد ها نیز تمایل دارند تا برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل را تجربه کنند. از این رو تشریفات ژوبین شرایط ویژه ای را برای برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل درنظر گرفته است.

برگزاری مراسم عروسی در کنار دریا و ساحل یکی از رویایی ترین و باشکوه ترین نوع برگزاری مراسمات عروسی می باشد. این مدل از مراسمات عروسی معروف به عروسی لاکچری است و امروزه بسیار در شبکه های اجتماعی می توان کلیپ های مربوط به آن را مشاهده نمود.

در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی و نحوه برگزاری این چنین مراسمات عروسی بیشتر آشنا سازیم با ماهمراه شوید.

برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل

ساخته شدن هتل ها و تالار های عروسی در کنار دریا و لب ساحل چند سالی است که در کشور ما نیز مرسوم شده است و افراد زیادی به دنبال مجوز انجام این کار می باشند. این هتل ها و تالار ها در سواحل اختصاصی ساخته می شوند و برای برگزاری مراسمات طراحی و دیزاین می گردند.

اگر در فکر برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل هستید باید به این نکته توجه نمایید که همه سواحل برای این کار مناسب نمی باشند و باید در سواحل اختصاصی که مجوز این کار رادارند ،برگزار نمایید. اگر ساحل و دریا حفاظت شده را برای این کار انتخاب کرده اید باید تجهیزات لازم را فراهم نمایید.

چرا بسیاری از زوج ها نسبت به برگزاری مراسم عروسی در ساحل دریا اصرار دارند ؟

شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل این اصرار دلفریب بودن و زیبا بودن این مکان است که برای فیلم برداری و ثبت لحظات خوب بسیار مناسب می باشد.
نور مناسب ساحل و طبیعت دریا از دیگر موارد مهم در انتخاب دریا برای انجام مراسمات است. فیلم عروسی شما نیز جلوه ای بسیار زیبا وخوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.
همچنین تشریفات عروسی در لب دریا بسیار با عروسی های دیگر متفاوت خواهد بود.
عروسی های برگزار شده در دریا و ساحل از مجلل ترین و با شکوه ترین عروسی ها به حساب می آید و برگزاری آن هزینه ای بسیار بالایی را در پی خواهد داشت.
اگر توان مالی مناسبی داشته باشید پراخت هزینه ها برای این مدل از عروسی به لذت عروسی و دیدن تصاویر عروسی می ارزد. دیدن فیلم حاصل از این عروسی و شنیدن صدای دلنواز موج های دریا در فیلم لذت شیرینی این وصلت را دوچندان خواهد نمود.

برگزاری مراسم عروسی در ساحل
توجه داشته باشید که فصول برگزاری عروسی در کنار دریا و ساحل بسیار مهم بوده و باید به آن توجه نمود. این مراسم اگر در فصول سرد سال یا روز های بارانی برگزار گردد نه تنها لذت خاصی نخواهد اشت چه بسا مراسم خوبی از آب درنیاید.

خدمات مجالس عروسی در کنار دریا و ساحل

برگزاری عروسی لب دریا بسیار دل انگیز و در عین حال مدیریت آن بسیار دشوار است و باید توسط تیمی متخصص و ماهر و خدمات تشریفات لوکس طراحی و اجرا گردد. شرکت ها و گروه هایی که سابقه برگزاری این نوع از مراسمات را دارند بهترین گزینه برای این کار می باشند و راحت تر می توانند خدمات لوکس کنار دریا را برای شما فراهم آورند.

در صورتی که از کادری غیرحرفه ای برای برگزاری این گونه از مراسمات استفاده نمایید ممکن است در برگزاری مراسم شما کم و کاستی وجود داشته باشد که سبب خراب شدن مراسم می شود. برای این کار باید تعداد مهمانان و خواسته های خود را به گروه اطلاع دهید تا بتوانند بهترین خدمات را به شماارائه دهند. خدمات ارائه شده توسط گروه های برگزاری می تواند شامل :

  •  طراحی و دیزاین مکان برگزاری مراسم عروسی
  •  تهیه غذا و شربت و شیرینی و سایر مواد پذیرایی
  • طراحی و دیزاین کیک عروسی
  •  طراحی و دیزاین جایگاه عروس و داماد
  •  گل آرایی لب دریا و ساحل
  •  تعیین مکانی جهت اسکان مهمانان در ساحل
  •   مدیریت مراسم
خدمات مجالس عروسی در کنار دریا و ساحل

قیمت برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل

با توجه به مجلل بودن برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل هزینه برگزاری این مراسم نیز بسیار بالا خواهد بود و هر فردی قبل از تصمیم به برگزاری این نوع از مراسم باید از توان مالی خود اطمینان حاصل نماید.

گل آرایی در مراسم عروسی کنار دریا و ساحل

با توجه به رویایی بودن جشن عروسی های که در کنار دریا و ساحل برگزار می شود باید دیزاین و گل آرایی خاصی نیز اجرا شود. یکی از مهم ترین موارد در تزیینات جشن عروسی گل آرایی می باشد. برای این کار لازم است از گل های رنگی استنفاده گردد البته باید رنگ گل ها با تم جشن عروسی مطابقت داشته باشد ما به شما گلگل آرایی در مراسم عروسی کنار دریا و ساحل هایی با رنگ آبی ،صورتی و سفید را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر بخش های جذاب مراسمات عروسی در کنار دریا و ساحل عکاسی و فیلم برداری از این مراسم می باشد.برای هر چه بهتر شدن عکس ها و فیلم مراسم خود از طراحی و دیزاین جذاب استفاده نمایید و استایل خود را با تم جشن عروسی مطابقت دهید.

برگزاری مراسم عروسی در دریا و ساحل بسیار خاص و جالب و آرزوی هر عروس و دامادی می تواند باشد اما جهت هرچه بهتر برگزاری این مراسم و خلق عکس ها و کلیپ زیبا یکسری نکات مهم را باید رعایت نمود از جمله :انتخاب بهترین تم و دیزاین عروسی ،استفاده از تیم مجرب و باسابقه در گل آرایی و انتخاب لباس عروس و آرایشگاه و …

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.