5/5 - (4 امتیاز)

باغ برای عروسی در باغ شخصی

استقبال از برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی توسط زوج ها فراوان است. برخی از آن ها برگزاری مراسم عروسی در باغ برای عروسی در باغ شخصی خود و یا بستگان و نزدیکان خود را در نظر دارند. دسترسی به باغ شخصی قطعا یک خوش شانسی بسیار بزرگ برای عروس و دامادها است؛ زیرا تهیه باغ مناسب برای مراسم عروسی یکی از دغدغه های عروس داماد ها است که هم هزینه بردار و گاهی نیز زمانبر است پس وجود شرایط برگزاری مراسم عروسی در باغ برای عروسی در باغ شخصی برای عروس و دامادها خوش اقبالی و خوش آیند است که هم باعث صرفه جویی در بخش تاثیر گذاری از هزینه ها که مربوط به اجاره باغ می شود و هم صرفه جویی در زمان برای یافتن باغ مناسب است.

باغ برای عروسی در باغ شخصی

حفظ شکوه برگزاری مراسم عروسی در باغ برای عروسی در باغ شخصی بسیار مهم است. می دانید که بخش بزرگ و تاثیر گذار شکوه و زیبایی مراسم عروسی به خدماتی که به مهمانان داده می شود و همچنین نحوه برگزاری مراسم عروسی بستگی دارد که عروس و داماد ها در هنگام برگزاری مراسم عروسی در باغ برای عروسی در باغ شخصی می توانند با دعوت از همکاری با کادر مجرب و حرفه ای تشریفات ژوبین از دریافت بهترین خدمات مجالس در تهیه و تدارک ملزومات عروسی خود برخوردار شوند و یک جشن عروسی با شکوه و زیبا برگزار کنند.

عروسی در باغ شخصی

خدمات باغ برای عروسی در باغ شخصی

تشریفات ژوبین آمادگی ارائه تمامی خدمات باغ برای عروسی در باغ شخصی به عروس و دامادها را دارد. از جمله خدماتی که در باغ شخصی به میزبان مراسم عروسی و مهمانان آن ها داده می شود در ادامه مطلب با توضیحاتی نام برده خواهد شد:

  •  منوی غذایی منتخب میزبان دربه صورت بهداشتی توسط بهترین و مجرب ترین سر آشپزها انجام می شود که شامل غذاهای منتخب چه غذاهای ایرانی و چه غذاهای فرنگی، دسرها، سالادها، فینگر فودها، انواع نوشیدنی و میوه و شیرینی و … می باشد.
  •  میزآرایی و طراحی میز پذیرایی توسط طراحان و دیزاینرهای حرفه ای و هنرمند با گل آرایی و ظروف بسیار زیبا و شیک و همچنین رو میزی های زیبا و شیک انجام می شود.
  •  پذیرایی از مهمانان از دیگر خدماتی است که توسط مجرب ترین و کارآزموده ترین مهماندارن به بهترین شکل ممکن و طبق نظر و سلیقه میزبان بی کم و کاست انجام می شود.
خدمات باغ برای عروسی در باغ شخصی
  •  چیدمان میز و صندلی ها در فضا و زاویه مناسبی از باغ به زیبا ترین شکل انجام می شود.
  •  با بررسی محوطه باغ توسط طراحان هنرمند و حرفه ای و دریافت ایده ها و نظر عروس و داماد و ایده پردازی خود طراحان، آزین بندی و محوطه سازی محیط باغ با گل آرایی های بسیار زیبا انجام می شود. از جمله کارهای که در تزیین و گل آرایی باغ انجام می شود تزئین و تدارک جایگاه عروس و داماد، گل آرایی و ساخت محل ورود عروس و داماد و مهمانان، همچنین گل آرایی و تزئین محل بدرقه عروس و داماد است.
  • برگزاری مراسم در باغ شخصی
  • باغ عروسی اختصاصی
  • دیزاین و طراحی باغ عروسی شخصی
  • باغ برای عروسی در باغ شخصی
  •  معرفی بهترین و معتبرترین آرایشگاه ها در مناسب ترین و نزدیک ترین موقعیت به باغ عروسی بخش بزرگی از دغدغه عروس خانم ها را کم می کنند.
  •  معرفی آتلیه تخصصی با مجهزترین امکانات مدرن و به روز برای فیلم برداری و عکاسی در محیط باغ و شرایط حاکم در باغ شخصی
  •  معرفی مزون های معتبر که دارای تنوع بالای لباس عروس طبق ژورنال جهانی و به روز باشند که عروس خانم ها بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  •  یکی دیگر از خدمات تشریفات ژوبین آتش بازی و نور افشانی در مراسم عروسی با استفاده از ابزارهای مربوط به آتش بازی است که توسط نیرو های حرفه ای در این کار با رعایت نکات ایمنی انجام می شود.
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.