5/5 - (1 امتیاز)

ایده هایی برای جذاب شدن عروسی

07 شهریور
وبلاگ
O 0

اکثر زوج ها ایده هایی برای جذاب شدن عروسی در سر دارند چرا که تمام جذابیت یک مراسم به هرچه منحصر به فرد تر برگزار شدن آن بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم ایده هایی برای جذاب شدن عروسی به شما پیشنهاد دهیم پس اگر ایده ای برای برگزاری مراسم عروسی خود ندارید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ایده هایی برای جذاب شدن عروسی
  1. انتخاب محلی منحصر به فرد برای برگزاری مراسم: اولین و معمول ترین ایده ای که زوج ها برای برگزاری یک مراسم منحصر به فرد در سر دارند این است که محل منحصر به فردی را نیز برای مراسم خود انتخاب کنند. برخی از زوج ها برگزاری مراسم عروسی در ساحل را انتخاب می کنند و برخی دیگر نیز در باغ عروسی و…

پس در حین انتخاب مکان برگزاری عروسی باید زوج ها به شرایط و سلیقه خود توجه کنند.

  1. به فکر استراحت مهمان ها در مراسم باشید: زمانی که به فکر انتخاب خدمات مختلف برای ارائه به مهمان های خود هستید درواقع به این فکر می کنید که چه خدماتی را به مهمان هایتان ارائه دهید تا بتوانید علاوه بر برگزاری یک مراسم باکیفیت آرامش را نیز به مهمانانتان هدیه دهید اما در بین این خدمات باید به فکر استراحت مهمان هایتان نیز باشید زیرا در مراسم هایی که مدت زمان آن بیش از ۲ ساعت است بسیاری از مهمان ها دچار خستگی شدید می شوند در نتیجه ایده جالبی است که فضای آرامش بخشی را برای مهمانانتان آماده کنید تا مهمانانی که نیاز دارند مدتی از فضای پر سر و صدای مراسم دور باشند به آن جا بروند و استراحت کنند.
  2. آتش بازی: با آتش بازی یک فضای رویایی و بی نظیر را برای خود و مهمانانتان ایجاد کنید. در حین رقص و یا ورود عروس و داماد می توان از چنین ایده ای استفاده کرد و علاوه بر ایجاد فضایی رویایی و خیره کننده، مهمانانتان را نیز شگفت زده کنید. برگزاری مراسم آتش بازی در حین استراحت مهمان ها نیز می تواند ایده جالبی باشد.آتش بازی عروسی
  3. تصویر پس زمینه: شاید افراد کمی به این موضوع فکر کنند اما استفاده از تصاویر پس زمینه منحصر به فرد در قسمت جایگاه عروس و داماد و دیگر نقاط کلیدی تالار می تواند منظره خیره کننده ای ر ا در فضا ایجاد کند.
  4. نحوه پایان دادن به مراسم: اگر دقت کرده باشید در بسیاری از مراسم های عروسی تمام تلاش عروس و داماد برای برگزاری مراسم اصلی بوده و هیچ ایده ای برای چگونگی به پایان رساندن مراسم وجود ندارد اما اگر شما متفاوت تر از اکثر زوج ها بیندیشید می توانید از پایان مراسم نیز به نفع خود استفاده کنید و خاطره ماندگاری را برای خود و مهمانانتان به ارمغان بیاورید. در ادامه به دو ایده جذاب که می تواند همواره در ذهن مهمانانتان باقی بماند اشاره خواهیم کرد:
  5. رقص آخر: رقص آخر عروس و داماد می تواند ایده خوبی برای یک پایان باشکوه باشد به این صورت که در پایان شب تمام مهمانان از پیست رقص خارج شده و فقط عروس و داماد رقصی دو نفره خواهند داشت و برای ایجاد فضایی صمیمی نیز می توان پس از رقص از مهمان ها دعوت کنید تا به پیست رقص بیایند و با یک رقص دسته جمعی باشکوه مراسم را به پایان برسانید.
  6. سورپرایزی ویژه برای مهمانان در حین ترک مراسم: وقتی زمان آن رسیده که مهمان ها مراسم را ترک کنند شما می توانید با دعوت آن ها به یک نوشیدنی مانند آبمیوه، قهوه و یا چای و همچنین ایجاد جوی صمیمی که همه مهمان ها با هم گفتگو می کنند مراسم را به خوبی به پایان برسانید و خاطره ای به یادماندنی را در ذهن مهمانان و همچنین خودتان به ثبت برسانید.

ایده گیفت عروسی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.