5/5 - (3 امتیاز)

چگونه بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنیم؟

06 اسفند
وبلاگ
O 0

چگونه بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنیم؟

همه عروس و دامادها برای شان این سوال پیش می آید که چگونه بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنند؟ که در خور هزینه هایی که میکنند باشد. مخصوصا کسانی که تا کنون در خانواده تجربه ای از برگزاری مراسم عروسی یا دیگر مراسم ها نداشته باشند و آشنایی با تشریفات و نحوه خدمات و کارهایی که باید انجام شود ندارند همواره گرفتار این دغدغه و سوال از خود هستند.
اکنون بهترین به پاسخ این سوال که چگونه بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنیم بپردازیم و با ارائه راهکارهایی به دغدغه عروس و داماد هایی که این سوال را از خود دارند پایان دهیم.

 بهترین تشریفات عروسی

نحوه انتخاب بهترین تشریفات عروسی

تهیه لیست از موسسات تشریفات مجالس مد نظر: ابتدا از تمامی تشریفات عروسی که میشناسید و یا از دوستان و آشنایان تعریف شان را شنیده اید و لیستی تهیه کنید و شماره تلفن و آدرس آن ها را یاد داشت کنید. سپس با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری راجع به نحوه ی مدیریت، نوع خدمات و قیمت پکیج ها و نحوه ارائه خدمات آن ها اطلاعاتی به دست بیاورید سپس با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده اید تشریفات عروسی را انتخاب کنید که نوع خدمات آن ها مورد پسند شما و متناسب با انتخاب و سلیقه شما و میزان بودجه مورد نظر شماست را انتخاب کنید. دقت داشته باشید حتما از نحوه مدیریت اطلاعات کسب کنید و تشریفاتی با مدیریت قوی را انتخاب کنید که به همه جوانب نظارت داشته باشد و شرایط و برنامه ها را تحت کنترل کامل خود داشته باشد.

مجوز و اساس نامه و اعتبار قانونی تشریفات عروسی: یکی از مهم ترین موارد در انتخاب این است که باید حتما بدانید آیا تشریفات مورد نظر شما دارای مجوز و مدارک قانونینحوه انتخاب بهترین تشریفات عروسی است یا خیر؟ چون وجود مجوز و اعتبار قانونی موجب می شود که مدیریت و پرسنل تشریفات مقابل وظایف و خدماتی که ارائه می دهند خود را موظف و مسئول بدانند. اهمیت و پافشاری روی وجود مجوز و اساس نامه و دیگر مدارک قانونی مانع مشکلات احتمالی مانند کلاه برداری و سودجویی و … می شود و اگر با هر گونه کوتاهی در ارائه خدمات و کار و فعالیت پرسنل و مدیریت روبه رود شوید می توانید از راه قانونی پی گیر حقوق خود باشید.

مراسم: یکی دیگر از کارهایی که در انتخاب بهترین تشریفات لازم است انجام شود با در خواست از مدیر تشریفات و کسب اجازه عروس و دامادها در یکی از مراسم های در دست برگزاری تشریفات مورد نظر حضور پیدا کنید با حضور و دیدار نزدیک با خدمات و نحوه ارائه آن آشنا شوید. هنگام حضور و تست مراسم به نکاتی مانند: کیفیت غذا و نحوه سرو آن تنوع غذاها و دسر ها و … ، نحوه پذیرایی و تبحر مهمانداران در پذیرایی، گل آرائی محل برگزاری عروسی، دیزاین ورودی باغ یا تالار و … و دیزاین میزها و بهداشت و تمیزی رو میزی و صندلی مهمانان، گل آرایی جایگاه عروس و داماد و … و همچنین قیمت پکیج ها و تنوع آن باید دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دقت در تنظیم قرداد: بعد از انتخاب تشریفات عروسی نهایی و تنظیم و عقد قرداد باید دقت کنید که حتما تمام جوانب کار را بسنجید و هر آنچه که در نظر دارید و برنامه ها و خدماتی که انتظار دارید در برگزاری مراسم عروسی تان در متن با دقت قرداد درج شود
لازم به ذکر است که تشریفات ژوبین با در نظر گرفتن و رعایت تمام این نکات در تلاش به ارائه بهترین خدمات مطابق انتظار میزبان با مدیریتی عالی و قوی است و رضایت مشتری برای مدیریت و پرسنل تشریفات ژوبین در اولویت اصلی قرار دارد.

تصاویر برگزاری مراسم توسط تشریفات ژوبین

  • بهترین تشریفات عروسی در روف
  • بهترین تشریفات عروسی در باغ
  • بهترین تشریفات عروسی در تالار
  • بهترین تشریفات سفره عقد
  • بهترین تشریفات تالار عروسی
  • بهترین تشریفات سالن عقد
  • بهترین تشریفات
  • بهترین تشریفات عروسی تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.