5/5 - (6 امتیاز)

برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک

27 فروردین
وبلاگ
O 0

مراسم عروسی به سبک روستیک

مراسم عروسی به سبک روستیک در باغ عروسی طبیعی و مزارع یا طبیعت‌های زیبا برگزار می‌شود. اسم دیگر مراسم روستیک، روستایی است که این نوع عروسی از طرف‌داران زیادی برخوردار است. در مراسم‌های روستیک از بافت‌های طبیعی زیادی مانند پوست درخت، مواد عالی مختلف و … استفاده می‌شود. درادامه می توانید تصاویری رامشاهده کنید که توسط تیم تشریفات مجالس ژوبین در زمینه دیزاین روستیک انجام شده است.

برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیکاین نوع مراسم برای آن دسته از زوج‌هایی که خواهان مراسم‌های خاص و منحصر به فرد هستند، مناسب است. در این مقاله قصد داریم درباره برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک صحبت کنیم. اگر خواهان این نوع مجالس هستید می‌توانید از تیم تشریفات ژوبین کمک بگیرید.

برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک

تصاویر باغ تالار روستیک

  • بله برون روستیک
  • سبک روستیک در گل آرایی
  • عروسی روستیک در باغ عروسی
  • سبک روستیک در روف گاردن
  • روف گاردن روستیک
  • باغ عروسی روستیک
  • اجاره روف سبک روستیک
  • برگزاری عروسی روستیک

سبک عروسی روستیک چیست؟

برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک مناسب افرادی است که به طبیعت و زیبایی‌های طبیعی علاقه زیادی دارند. در واقع می‌توان گفت که این روش از متفاوت‌ترین سبک‌های عروسی است که طبیعت در آن نقش پررنگی دارد. روش‌های تزیین و دیزاین به‌گونه‌ای است که از اصول و جلوه‌های طبیعت‌گرایی استفاده شده است. از زیبایی‌های این نوع عروسی می‌توان به طبیعی بودن تمام موارد تشکیل‌دهنده اشاره کرد. دیزاین و طراحی طبیعی باعث جلب‌توجه برای همه شده است.

سبک عروسی روستیک چیستمراسم عروسی به سبک روستیک در فضای باز صورت می‌گیرد و بازی با رنگ و نور در این محیط بسیار دخیل است که این موارد باعث جلوه دادن بیشتر در مراسم می شود. استفاده از چوب و کنف به صورت طبیعی، دیزاین و گل آرایی، میوه آرایی و استفاده از ریسه و فانوس باعث شده که حس طبیعی و طبیعت را به مهمانان منتقل کند. در واقع محیط و نوع چیدمان این نوه مهمانی را متفاوت کرده است.

برگزاری عقد و عروسی روستیک

دیزاین و گل آرایی به سبک روستیک

دیزاین و گل آرایی در سبک روستیک بسیار منحصر به فرد است، زیرا تنها از گل و الیاف طبیعی استفاده می شود. طبیعی بودن گل و موارد به کار برده شده حس زنده و شادابی به مهمانان منتقل می کند. افرادی که وظیفه دیزاین و طراحی را به عهده دارند باید در این زمینه متخصص باشند. در تشریفات مجالس ژوبین افرادی وجود دارند که مطابق با سلایق زوج زیباترین ها را خلق می کنند.

دیزاین و گل آرایی به سبک روستیک

طراحی سفره عقد به سبک روستیک

یکی از سبک های سفره عقد به صورت روستیک است که به علت چیدمانی که دارد افراد زیادی به ان علاقه مند هستند. همان طور که گفته شد در برگزاری مراسم عروسی به سبک روستیک تمام موارد تزیینی از مواد طبیعی استفاده شده است. در سفره های عقد روستیک نیز به همین گونه است که از گل و گیاه های طبیعی، الیاف کنفی و … در دیزاین و طراحی سفره بهره می گیرند. برای داشتن سفره ای زیبا و طبیعی به سبک روستیک باید افراد متخصص و باسلیقه را انتخاب کرد تا خالق زیباترین سفره عقد شوند.

تشریفات ژوبین با نیروهای ماهر و باتجربه ای که دارد شما را در داشتن زیبا ترین سفره عقد به سبک روستیک در بی نظیرترین فضای باغ عقد یاری می کنند.

طراحی سفره عقد به سبک روستیک

طراحی طاق روستیک

طراحی طاق گل ها بسیار متفاوت است که هرکدام باتوجهبه سبک و نوع مهمانی طراحی می شود. یکی از رایج ترین طاق گل ها به سبک روستیک است. این طاق از الیاف طبیعی و دست ساز توسط افراد متخصص در این حوزه طراحی می شود. جنس این نوع چوب که از درخت فندق است، معمولا در کارگاه ها ساخته و سپس به محل موردنظر منتقل می شود. برخی از افراد از گیاهان رونده مناسب برای این طاق گل استفاده می کنند و برخی دیگر از کنفف برگ گل، شیشه های تزیین شده در دیزاین خود استفاده می کنند.

طراحی طاق روستیک

انتخاب طاق گل زیبا در جلوه دادن بسیار موثر است که پیشنهاد می شود، حتما ان را در دیزاین خود به کار ببرید و تشریفات ژوبین به منظور این دیزاین و طراحی  افراد متخصصی را دارد که زیباترین طاق روستیک را خلق می کنند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.